sobota, 7 października 2023

AniKa stawia swoje "ULTIMATUM" - trzeci album Artystki już dostepny!

 POSŁUCHAJ ULTIMATUM



Rok 2023 AniKa Dąbrowska z pewnością może zaliczyć do najintensywniejszego w swoim dotychczasowym życiu. W dniu 29 września, ukazał się jej trzeci studyjny album, w pełni autorski, zatytułowany „Ultimatum", który podsumował jej muzyczną drogę po odejściu z dużej wytwórni i przejściu w stronę niezależności.

Po wydaniu drugiego solowego, a pierwszego autorskiego albumu „Póki co", AniKa Dąbrowska na chwilę zamilkła. Dzisiaj, wraz z premierą nowego albumu udowadnia, że była to chwila poświęcona na poszukiwanie własnego głosu w otaczającej rzeczywistości, edukację i po prostu – doświadczanie życia. Jak sama mówi:

"Na mój trzeci krążek trzeba było trochę poczekać, wiem, ale jestem z niego bardzo dumna. Tworzenie materiału w pełni niezależnie z pewnością jest nieco trudniejsze, dużo więcej rzeczy należy do Twoich obowiązków, ale chyba nie nic nie dało mi takiej satysfakcji jak możliwość decydowania o wszystkim, co będzie się działo dookoła tego albumu. Od wyboru teamu producenckiego, przez piosenki i wybór singli. A to wszystko działo się w jednym z najintensywniejszych okresów mojego życia: 18. urodziny, matura, prawo jazdy, przeprowadzka, studia. Jestem dumna z tego, co udało nam się osiągnąć, mimo przeciwności losu, rynku czy konieczności zmiany wielu planów czy pomysłów na inne, te bardziej w naszym zasięgu. Cieszę się, że mogę już pokazać światu swoje „ULTIMATUM"

Album w całości wyprodukowany został we współpracy z Hanią Hołek i Andrzejem Jaworskim, posiadającym na swoim koncie współprace z takimi artystami jak Roxie Węgiel, Julia Żugaj czy Justyna Steczkowską i sukcesy na miarę złotych i platynowych płyt, m. in. za debiutancki album Julii Żugaj. O współpracy z tym duetem producenckim Ania mówi:

"Praca z Hanią i Andrzejem była jak spełnienie marzeń. Byli bardzo otwarciu na moje kompozycje i propozycje, a jednocześnie czuję, że mnóstwo się przy nich nauczyłam. Bardzo się cieszę, że przyszło mi pracować z osobami, które szanowały mnie, moje emocje i pomysły, ale także otworzyły mnie na nowe brzmienia."

Nowy materiał artystki jest bardzo zróżnicowany. Na płycie znaleźć możemy zarówno ballady, jak i brzmienia czerpiące z rytmów disco. Pewne jest jednak, że jest on świadomym i przemyślanym statementem artystki, którym chce wyznaczyć kierunek swojej dorosłej i niezależnej kariery i życia. AniKa na nowym albumie nie tylko chce odkryć przed odbiorcą swoje emocje, ale także pokazać odwagę i swoją dojrzewającą kobiecą siłę. Z nową melodią wychodzi naprzeciw tematom swoich granic i praw w najbliższych relacjach.

"Mam nadzieję, że ten album trafi do różnych osób, nie tylko do moich fanów, którzy są ze mną od 5 lat. Zdaję sobie sprawę, że ten album jest zróżnicowany - muzycznie, tekstowo i gatunkowo. Stawiam nim swoje warunki, w życiu i w branży muzycznej i mam nadzieję, że każdy, kto go posłucha, odnajdzie w nim coś dla siebie".

Album w serwisach cyfrowych:
https://e-muzyka.ffm.to/anikadabrowskaultimatum


Tracklista:
1. Moment
2. Schemat
3. Piekło w niebie
4. Body Shaming
5. Oddaje
6. Dżentelmeni
7. Cukier
8. Toast (za miłość)

Brak komentarzy: