wtorek, 17 listopada 2015

Statuetki "Przyjaciel Zaczarowanego Ptaszka". Ania wręczała Zaczarowane Jaja...

Niezwykła uroczystość  z udziałem Laureatki Zaczarowanej Piosenki w Krakowie - Ani Dąbrowskiej - odbyła się w TVP 16 listopada. Zorganizowana została przez Fundację "Mimo Wszystko" Anny Dymnej i TVP. Na kameralnym spotkaniu wręczone zostały Statuetki Przyjaciela Zaczarowanego Ptaszka. Każdy z uczestników czerwcowego Finału w Krakowie, mógł nominować osoby, które najbardziej przyczyniły się do sukcesu, do rozwoju talentu...
Ania jako zwyciężczyni tegorocznej edycji, razem z panią Anną Dymną współprowadziła spotkanie w studiu telewizyjnym, wręczając statuetki Artystom i osobom, które miały największy wpływ na organizację tegoż festiwalu jak również osobom nominowanym do nagrody przez uczestników finału.

Wielkim zaszczytem i wyróżnieniem było dla Ani wręczanie nagród u boku pani Ani Dymnej - tylu wspaniałym osobom (m.in: Rafałowi Brzozowskiemu, Edycie Geppert, Czesławowi Mozilowi) ...


                                            Zaczarowana - Kizoa Online Movie Maker
Ania również nominowała osoby do Nagrody Przyjaciela Zaczarowanego Ptaszka.
1. Pani Anna Czenczek - Dyrektor Centrum Sztuki Wokalnej w Rzeszowie 

UZASADNIENIE: Poprzez tą nagrodę - chcę podziękować  Pani Ani za przygotowanie mnie do Festiwalu Zaczarowanej Piosenki i innych festiwali. Chce podziękować jej za to, że rok temu zechciała mnie przyjąć do swojej szkoły, że odkryła mój talent -  że zawsze umie pomóc, podpowiedzieć, doradzić w każdej sytuacji. Jest dla mnie bardzo ważna, bo pomaga mi rozwijać moje muzyczne pasje. Jest cudowna i kochana, pełna świetnych pomysłów.

2. Pani Magdalena Gądek- menager Grzegorza Hyżego 

UZASADNIENIE:  Tą nagrodą chciałabym jej podziękować za troskliwą opiekę na Festiwalu Zaczarowanej Piosenki oraz za to, że swoją opieką obejmuje cały czas  też mój rozwój wokalny. Że Kraków to był początek wspaniałej, wspólnie przeżywanej przygody. Pani Magda pomaga mi w promocji mojej osoby - chociaż by na koncertach G. Hyżego. Polubiliśmy się bardzo. Jest serdeczną przyjaciółką i bardzo miłą osobą, która motywuje mnie by rozwijać  cały czas swoją muzyczną pasję.

WIECEJ>>>
Panorama (od 8:30 min)>>>

ORAZ WŁASNE fragmenty niesamowitego przeżycia, jakim było wręczanie nagród, statuetek - u boku pani Anny Dymnej w Warszawie.....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.