środa, 28 września 2016

Ania Dąbrowska w finale Dziecięcej Eurowizji !!! :)

Ania Dąbrowska to uczennica Centrum Sztuki Wokalnej, którego dyrektorem jest Anna Czenczek . Ania ma już na koncie sporo sukcesów, a teraz doszedł kolejny. Dostała się do krajowego finału Konkursu Piosenki Eurowizja Junior. Mogli się do niego zgłaszać artyści w wieku 9-14 lat. - W Ani wielki talent widzą tacy wokaliści jak: Marek Piekarczyk, Halinka Młynkova, Ania Dąbrowska, Grzegorz Hyży i Ania Wyszkoni - chwali Anna Czenczek. - Ma za sobą wspólne występy na koncertach m.in. z Grzegorzem Hyżym i Skaldami. Brała udział w nagraniu piosenki i teledysku Mieczysława Szcześniaka „Jest jeden świat”. . Podczas krajowych eliminacji wykonała rockowy kawałek „Fryzurka”, do którego słowa napisał Maciej Sieklucki, a muzykę Jarek Babula.

 Jak zareagowała na wieść o dostaniu się do złotej dziesiątki? - Zaskoczyła mnie ta wiadomość - śmieje się. - Przecież tyle jest utalentowanych dzieci w kraju. Wiedziałam jednak, że dobrze wykonałam piosenkę i miałam nadzieję, że może mnie wybiorą. Teraz dam z siebie sto procent, żeby podczas finału telewizyjnego wypaść dobrze. Ania, której podoba się twórczość amerykańskiej wokalistki Ariany Grande, przyznaje, że bardzo chciałaby być w przyszłości piosenkarką. - Śpiewanie to dla mnie niesamowita radość. Gdy wychodzę na scenę i widzę ogromną publiczność, naprawdę się cieszę. Im więcej ludzi, tym większa radość. Najlepiej czuję się w rocku i popie, chociaż ballady też bardzo lubię śpiewać.

- 15 października występy dziesięciu finalistów obejrzymy w telewizyjnej „Jedynce” - mówi pomysłodawczyni i dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Piosenki „Rzeszów Carpathia Festival”. To widzowie wysyłając smsy zdecydują, kto wygra i będzie reprezentował Polskę 20 listopada na Eurovision Junior Song Contest na Malcie. Trzymajcie kciuki :) Szczegóły wkrótce !!!{żródło (NOWINY)}



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.